Ads by Smowtion

Thursday, 23 December 2010

ප්‍රතිනාමකරණ වසංගතය හෙවත් Renaming without underware................


ට්‍රීං.. ට්‍රීං...
සුබ අනාගතයක් මේ ආස්චරියලන්තයේ නිරපරාද කොට්ටාස පොලෝසියේ හදිස්සි ඇමතුං ඒකකයයි.ඔබේ බිල්පත් ශේෂය දැනගැනීමට අංක එක ඔබන්න...අනියම් සම්බන්දතා විස්තර දැනගැනීමට අංක දෙක ඔබන්න.රිඟිං ටෝන් ලබාගැනීමට අංක තුන ඔබන්න.ඕ අයි සීට කතාකිරීමට අංක හතර ඔබන්න.......
ෆූක්........
ඕ අයිසී ජිනා මැඩම් හමුවී එනතුරු මඳක් රැඳී සිටින්න......
ටිං....ටිටිටිටිං.......ටිටිටිටිටිං........ටිටිටිං.......ටී......ටී....ටී...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(විනාඩි 30 කට පසු)
ආයි බෝං මම ඕඅයිසී.....කරුණාකර ඔබට අවශ්ය සේවය පවසන්න....
ඕයි...මේ ...මං මැදමුලනී බ්‍රහ්මදත්ත කතාකරන්නේ.....තෝ කොහේ මකබෑවිලාද හිටියෙ පොළොස් කොට්ටෝරුවො?
මං පොඩි රිෆ්රෙශ්මන්ට් එකකට ගොහිං උන්නෙ සෑර්.....මොකද්ද කේස් එක?
යකෝ මගේ මහින්ද්‍රා කැබ් එකේ තව එකෙක් වාහනයක් හැප්පුවා.මට නස්පුක් වෙන්න ඩැමේජ්.ඉක්මනට වරෙං....
හරි සෑර් මේ එනව....සෑර් කොහේද ඉන්නෙ කියල කියනවද?පොඩ්ඩක් ඉන්ඩ සෑර් මං කරදහියක් අරං ලියාගන්ඩ...හා දැං කියන්ඩ සෑර්...
මං ඉන්නෙ මහීෂරාජපියපුරවරයේ.....
පැහැදිළි මදි සෑර් විස්තර ඇතුව කියන්ඩ....ඇම්බූලන්ස් එකක් එවන්ඩ එපෑයැ.පාර වැරදුණොත් හරකට කියල රිවස් කොරවන්ඩයැ......
ඈ හරකො දැං ඇම්බූලන්ස් දුවන්නෙ හරක් බැඳලද?
ඔව් සෑර්....ඛණිජතෙල් ත්‍රස්තවාදය නැතිකරන්න කියල අපේ පචායුද සෑර් දාපු අයිඩියාවක් නිසා ඔක්කොම ඇම්බූලන්ස් යන්නෙ හරක් බැඳල....දේසීයත්වෙ නේ සෑර්.......ඉතිං සෑර් හරයටම පාර කියන්ඩකො.....
මහීෂරාජපියපුරවරයේ හන්දිය පහුවුණාම දකුණු පැත්තෙ මැදමුලනී විද්‍යාලය තියනව........
හෝව්..හෝව්...වැරදියි සෑර් කොම්ප්ලීට්ලි රෝං......දැං දකුණ කියල පැත්තක් නෑ.තියෙන්නෙ වම විතරයි.ඒකත් ප්‍රගතිශිලී වම සෑර්...මං ඒ විදිහට ලියාගන්නං....ඉතිං ඉතිං....
මැදමුලනී විද්යාලයට ඉස්සරහින් මැදමුලනී බාර් එක තියෙනව....බාර් එක ළඟ ඉඳල මීටර් සීයක් ගියතැන.....
හෝව්...සෑර්....දැං මීටර කියල දුර මනින ක්‍රමෙයක් නෑ.කවුද ඔය පර සුද්දන්ගෙ ක්‍රම ගනංගන්නෙ.යොදුන් වලින් කියන්න සෑර්........අපි දේසීයත්වෙ අගේ කොරන්ඩ එපැයි සෑර් මළත්....
ඕන මගුලකිං ලියාගනින්....මට අමාරුයි ඕයි....ඉතිං එතන ඉන්නව ලොතරැයි කාරයෙක්.උගේ නම මැදමුලනී බ්‍රහ්මදත්ත.ලොතරැයි කූඩුවෙ යන සිංදුව’’හායි බෝ වේවා මහ බඹානනේ....’’කියල.මං එතන වැටිල ඉන්නෙ ඕයි.කොන්ද හතරට කැඩිලද කොහෙද?

සෑර් තව පොඩි පුරස්නයක්........සෑර් යටට ඇඳලද ඉන්නෙ?
නෑ ඕයි.....මං හදිස්සියකට යන ගමං.....
කොම්ප්ලීට්ලි රෝං සෑර්......යටට අඳින්නැතුව දොට්ටපිළට බැහීමත් ගැසට් නිවේදනේකිං තහනං කොරල තියෙන්නෙ.කරුණාකරල වහාම යටට ඇඳගෙන අපිට කෝල් එකක් දෙන්න.එතකොට ඇම්බූලන්ස් එක එවන්නං.බායි....!

ඒයි පීසී මෙහෙ වරෙං....අන්න මහීෂරාජපියපුරවරයෙ මැදමූලනී විද්යාලෙ ළඟ ප්‍රගතිශිලී වම් පැත්තෙ තියන මැදමුලනී බාර් එක ළඟ ඉඳල‍ යොදුන් සීයක් ගියතැන මැදමුලනී බ්‍රහ්මදත්ත කියල ලොතරැයි කාරයෙක් ඉන්නව.එතන මැදමුලනි බ්‍රහ්මදත්ත කියල එකෙක් ඇස්සිඩන් වෙල ඉන්නවලු.ගිහිං ඇරං වරෙං.මතක ඇතුව බලපං යටට ඇඳලද කියල....

මළජූලියයි සෑර්....දැං ආස්චරියලන්තෙ ඔක්කොම දිස්තිරික්ක උතුමාණන්වහන්සේට ‍ගවුරව පිණිස මහීෂරාජපියපුරවර කියල නම් කොරල තියෙන්නෙ.ඔය කියන එකා වැටිල ඉන්නෙ මොන මහීෂරාජපියපුරවරේ දන්නෑ......?

යකෝ මගේ ඔලුව අවුල් කොරන්නෙ නැතුව කියපු වැඩේ කොරපිය......

ඕකේ...සෑර්......

(සති දෙකකට පසු)
බඩු ගෙනාව සෑර්....මෙන්න බුවා.....හෙන අමාරුවෙං හොයාගත්තෙ...
කෝ ඕයි මූ ඇස්සිඩන් වෙච්චි පාටක්වත් නෑ නේ.....
හරියටම හරි සෑර්....ඇස්සිඩන් වෙච්චි බුවා මට ලොරි ටොකක් දුන්න..මැදමුලනී  බ්‍රහ්මදත්ත රජ්ජුරුවෝ ඌ ලු.මං නං අහුවෙයි ඕවට.දැං හැමෝම උතුමාණන් වහන්සේට ගවුරව පිණිස මැදමුලනී බ්‍රහ්මදත්ත කියල නම දානව නේ සෑර්.....මං ගිය ගමං බැලුවෙ ඌ යටට ඇඳල ඉන්නවද කියල.ඌ යටට ඇඳල නැති විත්තිය දැක්කගමන්ම මං දඩ කොළයක් ලියල දුන්න.ඇම්බූලන්ස් එක එවන්න නං තැපැල් කන්තෝරුවට දඩේ ගෙවල හිටිං කිව්ව.

එස්සලන්ට පීසී... යූ ආ ‍ග්‍රේට්.....එතකොට මේ අල්ලන් ආපු එකා මොකාද?
මේ ලොතරැයි කාරය සෑර්.මුගේ නමත් මැදමුලනී බ්‍රහ්මදත්තනේ.දෙකක් ඇනල ගත්තම ඇස්සිඩන් ලුක් එක එනව.මූ නං සුවර් එකටම යටට ඇඳල ඉන්නෙ.මං ඩබොල් චෙක් කොරල ගෙනෑවෙ සෑර්..............



1 comment:

  1. මෙම බාධාව ඉවත් කරගැනීම සඳහා පාඨකයන් වශයෙන් අපට යමක් කල හැකිද ? එසේනම් ඒ කුමක්ද ?

    ReplyDelete